fredag 4. desember 2009

Fiin helg!
























































Først på fredagen var eg på skulen.










Etterpå kl 18:30 gjekk eg opp på skulen igjenn fordi det skulle vere quiskveld.










Etter ei stund komm christine, Elise og Sandra for dei hadde vert på byn og kjøpt masse rart. Eg og elise skulle sove hos Christine etter quiskvelden og det va driit gøy!! vi va oppe leenge og snakka og vi lagde eggerøre til kvelds. Vi såg på film på datan og den filmen va driit kjedelig so eg sovna, eg vokna med at nokken tok BILDE av meg!!! men vi alle sovna til slutt:) dagen etter måtte eg heim tidlig for eg skulle på cafe med onkel ove =) Etter cafeen var eg med Charlotte og Elise og handla juegava. Om kvelden var eg og Charlotte heime aleine vi hadde pizza, godteri og popcorn. vi såg på tv og sang singstar. På søndagen va eg med sandra til kl hal 5 for då for eg pappa, charlotte, adrian og onkel ove ut og såg på julegrantenninga. det va iskaldt og stå der og vente. etter på va eg og charlotte med bestefar på cafe:)




















blogges

1 kommentar:

  1. Haha.. Du SOVNA ! Den Dagen,Den kvleden,Den Natta var bare digg ass !

    SvarSlett