lørdag 26. desember 2009

Vicci&Elise på byen<3

Eg og elise va på byen på tirsdag i forje veke.
Vi tok bussen ut til rema, vi kjøpte ei stor brus og girls blad.
Etter vi hadde vert på rema gjekk vi bort til bon apetitt og kjøpte milkshake
og pomfri. Og so gjekk vi og kjøpte et griseflaks og vi vant 50kr!
Vi gjekk og såg litt rundt om i butikkane men vi fant ingenting vi ville ha,
so vi gjekk ned igjen og kjøpte to griseflaks for dei pengane vi hadde vunne men vi vant ingenting :( So gjekk vi og tok ut bilder fra mobilen til elise, og vi gjekk bort til bistro. So gjekk vi bort til nille og kjøpte litt forskjellig.
Vi skulle opp i hallen og sjå på når christine og dei spillte kamp mot foreldrene deira, men elise va sulten so vi gjekk bort til bistro igjen og vekk to pomfria av mamma. Vi kjøpte masse godteri på nille so vi hadde når vi såg på kampen, Christine og dei vant 9-7. Etter det satt vi på med malin ned til nille og vi gjekk inn der enda en gang. Nils-petter kom og henta oss, vi for en kjapp tur innom stallen og hilste på blessi og odin<3>
Eg veit ikkje ka eg skulle ha gjort uten deg
du er ikkje bare en del av hjerte mitt for du er hjerte mitt
Me and you 4 ever
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar